Taisyklės
UAB „Maisto dėlionė“Internetinės parduotuvės www.dzukukrautuvele.lt pirkimo-pardavimo taisyklės
- SĄVOKOS IR TAISYKLIŲ AIŠKINIMAS
- Jeigu Taisyklių kontekstas nereikalauja kitos reikšmės, šiose Taisyklėse ir jų prieduose pirmąja didžiąja raide rašomos sąvokos turi reikšmes, nurodytas žemiau:
Taisyklės reiškia šias UAB „Maisto dėlionė“ internetinės parduotuvės www.dzukukrautuvele.lt pirkimo pardavimo Taisykles, visus jų Priedus, Taisyklių pakeitimus ir (ar) papildymus. Privatumo politikos taisyklės reiškia UAB „Maisto dėlionė“ internetinės parduotuvės www.dzukukrautuvele.lt privatumo politikos taisykles, kuriomis remiantis Pardavėjas tvarko Pirkėjo asmens duomenis. Su Privatumo politikos taisyklėmis galima susipažinti internete, adresu www.dzukukrautuvele.lt. Pardavėjas UAB „Maisto dėlionė“, buveinės adresas Laisvės pr. 60-1107, Vilnius, LT-05120, Lietuva, juridinio asmens kodas 304703209, PVM mokėtojo kodas LT100011768017. Pirkėjas Veiksnus fizinis ar juridinis asmuo, perkantis Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje ar besinaudojantis kitomis Pardavėjo Internetinės parduotuvės paslaugomis. Šalis/Šalys šių Taisyklių kontekste ir apimtyje Šalimi gali būti įvardinamas Pardavėjas arba Pirkėjas, o kartu tekste gali būti įvardijami Šalimis. Prekės Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje siūlomos įsigyti prekės. Prekės skirstomos į: (i) sveriamas Prekes, (ii) Prekes skaičiuojamas individualiais vienetais, (iii) trumpo galiojimo arba greitai gendančias Prekes (iv) ilgo galiojimo arba ilgai negendančias Prekes t. y. Prekes, kurioms nereikalingas temperatūrinis režimas. Internetinė parduotuvė Pardavėjo internetinė parduotuvė, esanti adresu www.dzukukrautuvele.lt.
- Jeigu Taisyklių kontekstas nereikalauja kitos reikšmės, šiose Taisyklėse ir jų prieduose pirmąja didžiąja raide rašomos sąvokos turi reikšmes, nurodytas žemiau:
- BENDROSIOS NUOSTATOS
- Šios Taisyklės nustato bendrąsias naudojimosi Internetine parduotuve sąlygas. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas renkasi, užsako ir perka Pardavėjo internetinėje parduotuvėje siūlomas Prekes ar bet kaip kitaip naudojasi Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis taip pat perkant Pardavėjo fizinėje parduotuvėje Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius, ta apimtimi, kiek Taisyklės yra aktualios perkant Prekes fizinėje parduotuvėje (t. y. ne internetu).
- Šios Taisyklės nuo tinkamo užsakymo patvirtinimo ir apmokėjimo tampa kartu ir Šalių tarpusavio sutartimi, t. y. privalomu teisiniu dokumentu, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, Prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, Šalių atsakomybė bei kitos susijusios nuostatos su Prekių pirkimu – pardavimu iš Pardavėjo Internetinės parduotuvės.
- Užsisakyti (įsigyti) Pardavėjo parduodamų Prekių, Pirkėjas įgyja teisę tik tuo atveju, jeigu susipažino ir besąlygiškai sutinka su šiomis Taisyklėmis. Pirkėjui nesutinkant su šiose Taisyklėse išdėstytomis nuostatomis, rekomenduojama kreiptis tiesiogiai į Pardavėją šiose Taisyklėse nurodytais kontaktiniais duomenimis.
- PIRKĖJO TEISĖS
Pirkėjas turi teisę:
- Susipažinus ir sutikus su Taisyklėmis, pirkti ir gauti Prekes iš Pardavėjo Internetinės parduotuvės šių Taisyklių nustatyta tvarka.
- Atsiimti Prekes Pardavėjo fizinėje parduotuvėje adresu Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius, jeigu toks Prekių atsiėmimo būdas yra numatomas Internetinėje parduotuvėje.
- Pirkėjas, kuris yra vartotojas, turi teisę atsisakyti nuotolinės Prekių pirkimo – pardavimo sutarties (išskyrus šių Taisyklių ir galiojančių įstatymų numatytas išimtis), sudarytos su Pardavėju, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (Internetinėje svetainėje nurodytu Pardavėjo elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti Prekę), vadovaujantis šiose Taisyklėse įtvirtintais terminais.
- Taisyklių 3 punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu Prekės nebuvo sugadintos arba iš esmės nepasikeitė jų prekinė išvaizda, taip pat jos nebuvo naudojamos, pakeistos bei pagal Lietuvos Respublikoje galiojančios teisės aktus gali būti grąžintos. Vartotojo teisės atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma sutartims išvardintomis šių Taisyklių 10.12 punkte.
- Pirkėjui (kuris yra vartotojas kaip tai įtvirtinta LR Civiliniame kodekse) šiose Taisyklėse įtvirtintais atvejais tinkamai atsisakius nuotolinės (ne prekybos patalpose sudarytos) Prekių pirkimo-pardavimo sutarties ir Pardavėjui grąžinus Prekes, kurios yra grąžintinos remiantis LR įstatymais bei šiomis Taisyklėmis, grąžinama visa už Prekes sumokėta suma (įskaitant ir mokestį už Prekių siuntimą). Tokiu atveju Pirkėjas Prekių grąžinimo išlaidas apmoka savo sąskaita, o Pardavėjas jų atlyginti neprivalo. Pirkėjui, įsigijus netinkamos kokybės Prekes ir grąžinus jas Pardavėjui šių Taisyklių numatyta tvarka, išskyrus kai egzistuoja Prekių grąžinimo išimtys, įtvirtintos šiose Taisyklėse ar galiojančiuose teisės aktuose, protingos Prekių grąžinimo išlaidos tenka Pardavėjui.
- PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI
Pirkėjas įsipareigoja:
- Susipažinti su šiomis Taisyklėmis ir jų laikytis.
- Vykdyti apsipirkimą Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje, tik tuo atveju, jeigu besąlygiškai sutinka su šiomis Taisyklėmis, taip pat Internetinėje parduotuvėje nurodytomis taisyklėmis bei reikalavimais.
- Užsakant Prekes Pardavėjui pateikti tikrus bei tikslius Pirkėjo asmeninius duomenis: vardą, pavardę, elektroninį paštą, adresą, kuriuo bus pristatomos Prekės, telefono numerį, kitus Prekių pristatymui būtinus duomenis. Pasikeitus Pirkėjo duomenims, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti ir informuoti Pardavėją.
- Tinkamai ir laiku sumokėti už Prekes bei priimti/atsiimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
- Naudodamasis Internetine parduotuve privalo vykdyti savo prisiimtus įsipareigojimus, laikytis šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų.
- Kiekvieno apsipirkimo metu susipažinti su Pardavėjo parengtomis Taisyklėmis, kadangi užsakymo pateikimu metu, taikoma tuo metu galiojanti Taisyklių redakcija.
- Pateikdamas užsakymą Pirkėjas patvirtina, kad su Taisyklėmis susipažino, jas suprato ir su jomis sutinka (sutikimas išreiškiamas pažymėjus varnelę prie patvirtinimo „Susipažinau su taisyklėmis ir su jomis sutinku“, ar kito analogiško patvirtinimo, kuris aiškiai nurodytų sutikimą apie susipažinimą su Taisyklėmis bei sutikimą jų laikytis). Kol Pirkėjas nėra susipažinęs su Taisyklėmis ir su jomis nėra sutikęs, Pirkėjui neleidžiama pateikti užsakymo Internetinėje parduotuvėje.
- PARDAVĖJO TEISĖS
Pardavėjas turi teisę:
- Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo Internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui, pažeidžia savo įsipareigojimus, Taisykles, ar yra pagrindo manyti, jog Pirkėjas užsiima neleistina veikla, ar imituoja Pardavėjo siūlomų Prekių įsigijimą, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Pardavėjo Internetine parduotuve (įskaitant Pirkėjo paskyros suspendavimą, jeigu tokia yra).
- Anuliuoti Pirkėjo užsakymą, jeigu Pirkėjo pateikti užsakymo duomenys yra akivaizdžiai neteisingi ir (ar) nėra įgyvendinti visi šiose Taisyklėse numatyti veiksmai, reikalingi įprastam Prekių užsakymo vykdymui. Šio veiksmo atlikimas nepanaikina Pirkėjo teisės pateikus teisingus duomenis bei atlikus Taisyklėse nurodytus veiksmus pateikti naują Prekių užsakymą.
- Atsisakyti vykdyti ar sustabdyti Pirkėjo Prekių užsakymo patvirtinimą ir (ar) vykdymą, kai Pirkėjas užsako mažmeninėje prekyboje neįprastai didelius Prekių kiekius (neatsižvelgiant į tai, ar Prekės užsakomos vienu užsakymu, ar keletu per sąlyginai trumpą laiką pateikiamų užsakymų) ir (ar) kai Pirkėjo užsakymas (-ai) turi kitų didmeninio ar komercinio pirkimo požymių.
- Bet kokiu būdu pagal Pirkėjo pateiktus asmens duomenis susisiekti su Pirkėju, siekiant įsitikinti ir (ar) patikslinti Pirkėjo suformuoto ir pateikto Internetinėje parduotuvėje užsakymo detales.
- Bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgiant į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja sekančią dieną nuo jų paskelbimo dienos, t. y. sekančią dieną nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje. Paskelbus naują Taisyklių redakciją, nuo jų įsigaliojimo, visiems naujiems Prekių užsakymams bei Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio santykiams taikoma nauja Taisyklių redakcija. Pirkėjas su vėliausia Taisyklių redakcija gali susipažinti internete, adresu www.dzukukrautuvele.lt.
- Negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų už Prekes tol, kol Pirkėjas negrąžino Pardavėjui grąžinamų Prekių.
- PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI
Pardavėjas įsipareigoja:
- Gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jo asmeninius duomenis, nurodytą perkant Prekes Internetinėje parduotuvėje, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose ir Taisyklėse dėl asmens duomenų apsaugos nustatytus atvejus bei vadovautis Privatumo politikos taisyklėmis.
- Gavęs Pirkėjo apmokėjimą, pagal Taisyklėse nustatytas sąlygas pristatyti (Pirkėjo nurodytu adresu) arba sudaryti sąlygas atsiimti (adresu Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius ) Pirkėjo užsakytas Prekes.
- Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti arba sudaryti sąlygas atsiimti (adresu Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius) Pirkėjo užsakytas Prekes, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę Prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią Prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
- Pardavėjas garantuoja Pirkėjo pervestų pinigų saugumą ir jų grąžinimą sandoriui neįvykus (kai Pardavėjas nepristatė Prekės, kai buvo pateikta nekokybiška Prekė ir kitais panašiais atvejais).
- Per ne ilgiau nei per 5 (penkias) darbo dienas bankiniu pavedimu išsiųsti Pirkėjui susidariusį skirtumą (jeigu yra) tarp išankstinio apmokėjimo sumos ir faktinės pinigų sumos už pateiktas Prekes. Pažymėtina, kad dėl galimų bankinių mokėjimų vėlavimų, grąžinama suma Pirkėjui gali ateiti vėliau nei per 5 (penkias) darbo dienas, nepaisant to, Pardavėjui laiku atlikus mokėjimą laikoma, kad Pirkėjui Prekių kainos skirtumas yra grąžintas tinkamai ir laiku.
- PREKIŲ UŽSAKYMO BEI APMOKĖJIMO TVARKA
- Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. Prekės Pirkėjui parduodamos kainomis, galiojančiomis Internetinėje parduotuvėje Prekių užsakymo pateikimo momentu.
- Prekių pristatymo kaina bei prekių pristatymo į paštomatą kaina į Prekių kainą nėra įskaičiuojama, galutinė kaina su Prekių pristatymo kaina Pirkėjui yra pateikiama suformuotame užsakyme, prieš patvirtinant Prekių užsakymą.
- Pirkėjui suformavus, patvirtinus bei apmokėjus Prekių užsakymo krepšelį, Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu bus išsiunčiamas elektroninis laiškas su patvirtinimu, kad Prekių užsakymas yra apmokėtas.
- Pirkėjas iš anksto už Prekes apmoka naudojantis elektronine bankininkyste ar mokėjimo kortelėmis. Apmokėjimas už Prekes taip pat galės būti atliktas naudojant elektroninės bankininkystės tarpininkų (pvz. Paysera, Neopay, Klix ir kt.) platformomis bei paslaugomis, taip pat kitais būdais, jei tokie būdai apmokėjimo būdai yra nurodyti ir pateikti Internetinėje parduotuvėje.
- Pirkėjas iš anksto (t. y. prieš Pardavėjui išsiunčiant Prekes) sumoka už Prekes. Neatlikus apmokėjimo už Prekes, Pardavėjas neprivalo vykdyti Prekių užsakymo.
- Pirkėjui sėkmingai atlikus apmokėjimą už Prekes, Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu bus išsiunčiamas elektroninis laiškas su patvirtinimu, kad Prekių užsakymas yra apmokėtas.
- Laikoma, kad užsakymas yra pateiktas ir pradedamas vykdyti nuo to momento, kai Pirkėjas tinkamai apmoka Pardavėjui ir Pirkėjui yra išsiunčiamas 6 p. nurodytas elektroninis laiškas, patvirtinantis tinkamą apmokėjimą.
- Pirkėjui siunčiamame elektroniniame laiške pateikiama visa su jo konkrečiu Prekių užsakymu susijusi informacija (pvz. Prekių pavadinimai, Prekių kiekiai, svoriai, kaina ir t.t.).
- Pirkėjo užsakymas gali būti anuliuojamas, jeigu pateikiami akivaizdžiai neteisingi arba tikrovės neatitinkantys duomenys: (i) miestų, (ii) gatvių, (iii) telefono numerių, (iv) bankų, (v) ir kt. informacija bei yra neįgyvendami kiti šiose Taisyklėse numatyti įsipareigojimai. Pardavėjas turi vienašališką teisę įvertinti pateiktų duomenų patikimumą ir realumą, įvertinant visus teisėtus ir jam prieinamus šaltinius.
- Pirkėjui formuojant užsakymą Internetinėje parduotuvėje, priklausomai nuo pasirinktos sveriamos Prekės, pateikiami minimalūs užsakymo kiekiai (pvz. 300 g (trys šimtai gramų), 400 g (keturi šimtai gramų), 500 g (penki šimtai gramų)). Siekiant padidinti užsakomos sveriamos Prekės kiekį – minimali Prekės kiekio padidinimo reikšmė yra lygi pradiniam Prekės užsakymo kiekiui gramais (pvz. minimalus Prekės svoris 500 g (penki šimtai gramų), todėl Prekę galima užsakyti intervalais kas 500 g (penkis šimtus gramų), t. y. 1 kg (vienas kilogramas), 1,5 kg (pusantro kilogramo) ir t.t.).
- Pardavėjas mechaniniu būdu ruošia ir fasuoja Pirkėjo užsakytas sveriamas Prekes, todėl užsakytas sveriamų Prekių kiekis gali neatitikti tikslaus Pirkėjo Internetinėje parduotuvėje užsakyto Prekės kiekio (pvz. Internetinėje parduotuvėje užsakoma/pasirenkama 500 g (penkis šimtus gramų) sveriama Prekė, tačiau faktiškai Pirkėjas gauna 480 g (keturis šimtus aštuoniasdešimt gramų) užsakytos Prekės). Tokiu atveju Pirkėjui yra grąžinamas skirtumas tarp Pirkėjo sumokėtos sumos ir faktinės Prekės kainos (atsižvelgiant į Prekės svorį, tačiau pakavimo ir siuntimo išlaidos yra fiksuotos ir esant mažesniam Prekės faktiniam svoriui pakavimo bei pristatymo (taip pat kitos) išlaidos nėra mažinamos). Bet kuriuo atveju Pardavėjas užtikrina, kad, jei tikrasis sveriamos Prekės svoris bus didesnis nei Pirkėjo užsakytasis, Pirkėjui dėl to nereikės papildomai įmokėti. Pardavėjas sieks, kad faktinis sveriamos Prekės svoris labiausiai atitiktų Pirkėjo užsakytą svorį, tačiau Pardavėjas negali suteikti ir neteikia dėl to jokių garantijų. Pirkėjas sutinka dėl tokios situacijos susidarymo ir nelaiko to esminiu Sutarties pažeidimu.
- Pirkėjui, perkant Prekes internetu bei užsakant Prekių pristatymą adresu Vilniaus rajone, taikomas minimalaus Prekių krepšelio reikalavimas – t. y. krepšelyje esančių Prekių kainų suma privalo sudaryti ne mažiau kaip 49 Eur (keturiasdešimt devynis eurus, 0 ct), neįskaitant pristatymo, paštomato paslaugų bei pakavimo mokesčių. Nepasiekus šios minimalios Prekių krepšelio sumos, Prekių užsakymas bei pristatymas Vilniaus rajone nėra tvirtinamas.
- Prekių minimalaus krepšelio sumos reikalavimas netaikomas, kai Pirkėjas Prekes atsiima Pardavėjo fizinėje parduotuvėje, adresu Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius, arba kai Pirkėjas Prekių pristatymą užsako į kitus miestus (t. y. už Vilniaus rajono ribų).
- Pirkėjui, perkant Prekes internetu bei užsakant Prekių pristatymą į namus, Vilniaus rajone, taikomas 7,99 Eur (septynių eurų, devyniasdešimt devynių centų) Prekių pristatymo mokestis. Aukščiau nurodytas Prekių pristatymo mokestis netaikomas, kai Pirkėjas Prekes atsiima Pardavėjo fizinėje parduotuvėje, adresu Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius, arba kai Pirkėjas Prekių pristatymą užsako adresu esančiu už Vilniaus rajono ribų.
- Pirkėjui užsakant Prekių už daugiau nei 79 Eur (septyniasdešimt devynis eurus), Prekių pristatymo mokestis nurodytas šių Taisyklių 13-7.14 punktuose nėra taikomas.
- Pasirinkus Prekių pristatymą paštomate, prie Taisyklių 14 nurodyto pristatymo mokesčio papildomai taikomas nustatytas mokestis už pristatymo į paštomatą paslaugą.
- Pirkėjui suteikiama teisė nemokamai (nepriklausomai nuo užsakymo sumos dydžio) atsiimti užsakytas Prekes Pardavėjo fizinėje parduotuvėje, adresu Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius. Prekės atsiimamos Pardavėjo fizinės parduotuvės, adresu Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius, darbo metu, prieš tai gavus Pardavėjo patvirtinimą dėl užsakytų Prekių paruošimo atsiimti.
- Užsakomoms Prekėms taikomas pakavimo mokestis, kurio dydis yra fiksuotas bei sudaro 0,5 EUR (penkiasdešimt euro centų). Prekių pakavimo kaina vienašališkai Pardavėjo sprendimu gali būti keičiama iki Prekių užsakymo galutinio patvirtinimo. Bet kuriuo atveju, Pirkėjui galutinė užsakymo bei pakavimo kaina pateikiama iki užsakymo patvirtinimo.
- Pirkėjui suteikiama galimybė, pasirinktinai papildomai užsisakyti Prekių pakavimo „Dovanos pakavimo“ paslaugą. Pardavėjas už papildomą mokestį gali supakuoti Pirkėjo užsakomas Prekes. Prekės, nepriklausomai nuo jų skaičiaus gali būti pakuojamos kartu, t. y. viso Prekės sudaro vieną dovaną, arba pasirinktinai atskiras Prekes pakuojant kaip dovanas. Dovanos pakuojamos Pardavėjo nuožiūra (arba iš anksto suderinus – Pirkėjo pasirinkimu) parenkant pakavimo medžiagas ir atributiką susijusią su dovanos pakavimu. Pirkėjas atsisako teisės reikšti bet kokias pretenzijas ir (ar) prieštaravimus dėl Prekių pakavimo – Dovanos pakavimo dizaino/kompozicijos. Dovanos pakavimo paslaugos kaina: 2 Eur (du eurai, 0 ct) už vieną dovanos pakuotę. Dovanos pakavimo kaina vienašališkai Pardavėjo sprendimu gali būti keičiama iki Prekių užsakymo galutinio patvirtinimo. Bet kuriuo atveju, Pirkėjui galutinė užsakymo bei dovano pakavimo kaina pateikiama iki užsakymo patvirtinimo.
- PREKIŲ PRISTATYMAS
- Pirkėjas, užsakydamas Prekes, įsipareigoja nurodyti tikslų Prekių pristatymo vietos adresą, Prekes atsiimančio asmens duomenis bei kontaktinio telefono numerį.
- Pirkėjas įsipareigoja, kad Prekes atsiims asmuo, kurio reikalingi duomenys pateikiami atliekant užsakymą. Pirkėjui atsiimant Prekes būtina su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pvz. pasą ar asmens tapatybės kortelę). Jei Prekes atsiima ne Pirkėjas, atsiimantis asmuo turi pateikti galiojantį įgaliojimą, arba apie šias Prekių atsiėmimo aplinkybes Pirkėjas Pardavėją turi informuoti raštiškai ir iš anksto. Tuo atveju, kai jis Prekių pats atsiimti negali, o Prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui. Tuo atveju, kai Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje nurodytu pristatymo adresu Pirkėjas ar Pirkėjo tinkamai įgaliotas Prekių gavėjas nerandamas, Pardavėjas ar jo įgaliotas asmuo turi teisę Prekes išduoti bet kuriam kitam nurodytu adresu esančiam pilnamečiui asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui bet kokių pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.
- Prekes pristato arba: (i) asmeniškai Pardavėjas, (ii) Pardavėjo įgaliotas pristatymo paslaugas teikiantis asmuo, (iii) kitas Pardavėjo pasirinktas asmuo, teikiantis prekių pristatymo paslaugas (pvz. kurjeriai).
- Atsižvelgiant į LR Civilinio kodekso 6.359 str. 2 d., Prekės Pirkėjui pristatomos ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo Prekių užsakymo pateikimo, tačiau atsižvelgiant į Taisyklių 5 p. nustatytą Prekių pristatymo tvarką (t. y. Prekės pristatomos Internetinėje parduotuvėje nurodomais terminais, bet visais atvejais ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo Prekių užsakymo pateikimo).
- Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Pirkėjui laikydamasis kiekvienos individualios Prekės aprašyme nurodyto termino, pateikto Internetinėje parduotuvėje (jeigu toks yra pateikiamas), arba galutinėje Prekių užsakymo formoje (žingsnyje) nurodyto Prekių pristatymo termino. Kai Pirkėjas užsako daugiau nei vieną Prekę, kurių pristatymo terminai yra skirtingi, Pardavėjas įsipareigoja visas Prekes pristatyti per ilgiausią Prekės aprašyme pateiktą terminą (jeigu toks yra pateikiamas), arba per Prekių užsakymo terminą, kuris yra nurodomas galutinėje užsakymo formoje. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjas neturi reikiamų Prekių, o Pirkėjas informuojamas arba yra pateikiama informacija Internetinėje parduotuvėje apie jo užsakytų Prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais Prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti Prekių pristatymo klausimus.
- Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
- Prekių pristatymo metu Pirkėjui yra suteikiama galimybė kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (pvz. suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl Prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
- Vilniaus rajono ribose visos Prekės, Pirkėjo pasirinktą (nurodytą) dieną, išimtinai tik darbo dienomis nuo 16 val. iki 21 val. (GMT+2 laiko zona) (Pardavėjo nuožiūra) gali būti pristatomos tiesiogiai šiose Taisyklėse numatyta tvarka (tiek trumpo ir (ar) ilgo galiojimo Prekės).
- Į kitus Lietuvos miestus (t. y. už Vilniaus rajono ribų) ir (ar) kitas valstybes, gali būti siunčiamos išimtinai tik ilgo galiojimo Prekės (kaip jos suprantamos vadovaujantis šiomis Taisyklėmis). Pirkėjui pasirinkus tokį pristatymo būdą, Prekės pristatomos naudojantis paštomatais ir (ar) kurjerių paslaugomis.
- Tuo atveju, jeigu Pirkėjo suformuotame Prekių krepšelyje yra greitai gendančių Prekių, o Prekių pristatymo vieta yra pasirinkta už Vilniaus rajono ribų, toks Prekių užsakymas negali būti tvirtinamas. Šiuo atveju, Pirkėjui pageidaujant tęsti Prekių užsakymą, Pirkėjas privalo išimti iš savo suformuoto Prekių krepšelio greitai gendančias Prekes arba pasirinkti pristatymą adresu Vilniaus rajone. Pašalinus greitai gendančias Prekes iš Prekių krepšelio Pirkėjas gali patvirtinti užsakymą, jeigu užsakymas atitinka kitus šių Taisyklių nustatytus reikalavimus.
- PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA IR TINKAMUMO NAUDOTI TERMINAS
- Kiekvienos Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje parduodamos Prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos Prekės esančiame Prekės aprašyme.
- Pardavėjas neatsako už tai, kad Internetinėje parduotuvėje esančios Prekės atvaizdas savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio (monitoriaus) ypatybių ar kitų faktorių, dėl kurių gali būti iškraipomas ar pakeičiamas vaizdas. Pirkėjas patvirtina suprantantis, kad Prekių nuotraukos (atvaizdai) esančios Internetinėje parduotuvėje yra skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės, todėl reikia vadovautis Prekių aprašymuose nurodytomis Prekių savybėmis (jeigu tokie yra nurodomi).
- Prekės garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo to momento, kai ji yra perduota Pirkėjui. Garantiniu laikotarpiu, jeigu Pardavėjas turi pakaitinę Prekę, nekokybiška Prekė keičiamos naujomis. Jeigu Pardavėjas neturi analogiškos naujos Prekės, Pirkėjui grąžinama Prekės kaina. Visoms ne maisto Prekėms yra suteikiama 2 (dviejų) metų kokybės garantija. Maisto prekių kokybės garantija galioja Prekių tinkamumo naudoti terminą, kuris nurodomas ant Prekės įpakavimo.
- Grąžinamas Prekes Pirkėjas savarankiškai (t. y. pats ar naudodamasis kurjerių paslaugomis ar kitu Pirkėjui priimtinu būdu) pristato Pardavėjui adresu Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius, Lietuvos Respublika. Prekes galima grąžinti pristačius jas fiziškai Pardavėjo nurodytu adresu, darbo valandomis nuo 9 val. iki 17 val. (GMT+2 laiko zona). Pardavėjas sumoka Pirkėjui už faktiškai grąžintas Prekes per 14 (keturiolika) dienų.
- Pirkėjas, siekiantis grąžinti ar pakeisti ne maisto Prekę dėl jos netinkamos kokybės per nustatytą 2 (dviejų) metų garantinį terminą, Pardavėjui turi pateikti kasos aparato kvitą ar pirkimo–pardavimo kvitą, arba kitą Prekės pirkimą–pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą.
- Netinkamos kokybės ne maisto Prekės per garantinį periodą (žr. Taisyklių 3 punktą) grąžinamos įstatymų numatyta tvarka.
- Garantija nėra taikoma: (i) maisto Prekėms; (ii) Prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių; (iii) Prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį; (iv) Prekėms, kurių gedimai atsirado dėl Pirkėjo kaltės; (v) Prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais; (vi) kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio; (vii) jei Pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, mokėjimo pavedimo kopijos ar kt.); (viii) gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų ir (ar) dalių naudojimo.
- Pardavėjas nurodo Prekių pavadinimą, tiekėją, maistinę/energetinę vertę, galiojimo ar tinkamumo vartoti terminą bei trumpą aprašą apie produktą (neprivaloma).
- Prekėms taikomos ir kitos atitinkamų teisės aktų numatytos garantijos.
- PREKIŲ GRĄŽINIMAS, NUOTOLINĖS PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES ATSISAKYMAS
- Prekių grąžinimui yra taikomas Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimas Nr. 738 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo, su visais pakeitimais ir papildymais.
- Tinkamos kokybės maisto Prekės nėra keičiamos ar grąžinamos. Netinkamos kokybės maisto prekės grąžinamos Taisyklių 9 ir 10 skyrių bei Taisyklių 14 p. tvarka.
- Pirkėjas, kuris yra vartotojas kaip tai apibrėžia Lietuvos Respublikos Civilinis kodeksas, nenurodydamas priežasties, tačiau pats apmokėdamas tiesiogines Prekės grąžinimo išlaidas, per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės gavimo turi teisę atsisakyti Prekių pirkimo-pardavimo sutarties (išskyrus greitai gendančių maisto Prekių) jeigu Prekė nebuvo naudojama, yra nesugadinta, išsaugotos jos vartojamosios savybės, Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos, raštu, elektroniniu paštu (adresu greta@dzukukrautuvele.lt), pranešdamas apie tai Pardavėjui.
- Pardavėjas pageidauja, o Pirkėjas užtikrina dėti maksimalias pastangas laikytis nurodytų reikalavimų pakuotei ir Prekės apsaugojimui nuo pašalinės žalos. Prekė turi būti: (i) grąžinama originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokia buvo gauta iš Pardavėjo; (ii) Pirkėjo nesugadinta; (iii) nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai); (iv) grąžinama nepakitusios komplektacijos, tokia kokia buvo įteikta Pirkėjui. Reikalavimai grąžinamai Prekei: (i) grąžinant Prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (pvz. sąskaitą faktūrą); (ii) grąžinama Prekė turi būti saugiai ir tinkamai (t. y. kad transportavimo metu neprarastų savo savybių) supakuota; (iii) Pirkėjas grąžindamas Prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų pristatymą iki Pardavėjo.
- Juridinis ar fizinis asmuo, perkantis Prekę ne asmeniniam naudojimui, t. y. ne vartojimui, Taisyklių 3 punkte įtvirtinta teise (t. y. nuotolines, ne prekybos patalpose sudarytos, pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teise) pasinaudoti negali.
- Pirkėjas, nusprendęs pasinaudoti šių Taisyklių 3 nustatyta teise, elektroniniu paštu greta@dzukukrautuvele.lt kreipiasi į Pardavėją dėl Prekių grąžinimo formos gavimo. Pirkėjas, iš Pardavėjo gavęs Prekių grąžinimo formą, užpildytą Prekių grąžinimo formą kartu su pirkimą patvirtinančiu dokumentu (pvz. kvitas, sąskaita faktūra), pateikia Pardavėjui elektroniniu paštu greta@dzukukrautuvele.lt (taip pat Pirkėjas Prekių grąžinimo formą Pardavėjui gali pateikti registruotu paštu ar pristatydamas tiesiai Pardavėjui adresu Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius, Lietuvos Respublika).
- Pasinaudoti pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teise (išskyrus išimtis, pvz. žr. Taisyklių 3 punktą) numatytas 14 (keturiolikos) dienų terminas apskaičiuojamas nuo tos dienos, kurią Pirkėjas gauna užsakytą Prekę.
- Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties, kol Prekė dar nebuvo jam pristatyta, Pirkėjas turi nedelsiant apie tai informuoti Pardavėją.
- Pirkėjas grąžinamas Prekes privalo grąžinti Pardavėjui nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo pardavėjui dienos.
- Grąžinamas Prekes Pirkėjas savarankiškai (t. y. pats ar naudodamasis kurjerių paslaugomis ar kitu Pirkėjui priimtinu būdu) pristato Pardavėjui adresu Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius, Lietuvos Respublika. Prekes galima grąžinti pristačius jas fiziškai Pardavėjo nurodytu adresu, darbo valandomis nuo 9 val. iki 17 val. (GMT+2 laiko zona). Pardavėjas sumoka Pirkėjui už grąžintas Prekes per 14 (keturiolika) dienų.
- Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui už Prekes sumokėtų pinigų: (i) tol, kol atgaus Prekes iš Pirkėjo arba negaus patvirtinimo apie Prekių išsiuntimą (pvz. siuntimo kvitas), jei Prekės grąžinamos siunčiant jas paštu ar per kurjerį; (ii) jei Prekės nėra sukomplektuotos ar tinkamai supakuotos; (iii) jei Prekės nėra toje pakuotėje, kurioje buvo pristatytos arba pakuotė sugadinta, netvarkinga ar kitaip pažeista; (iv) jei Prekė buvo naudojama; (v) jei Pirkėjas neinformavo Pardavėjo apie Prekių grąžinimą.
- Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
- Pirkėjas neturi teisės atsisakyti nuotolinių (ir ne prekybos patalpose) sudarytų žemiau išvardintų tipų Prekių pirkimo-pardavimo sutarčių: (i) sutarčių dėl pagal specialius vartotojo (Pirkėjo) nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo (Pirkėjo) asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms; (ii) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas (pvz. maisto produktai); (iii) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pvz. konservai); (iv) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
- Pirkėjas pristatytų Prekių kokybė privalo įvertinti pristatymo metu (t. y. atidaryti ir įvertinti pristatymo metu). Tuo atveju, jeigu Pirkėjui pristatomos nekokybiškos greitai gendančios Prekės, t. y. Prekės kurių galiojimo terminas yra trumpas kaip tai suprantama vadovaujantis šiomis Taisyklėmis, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį rėžimą, į Pardavėją privalo kreiptis nedelsiant (t. y. tiesiai į pristatantį kurjerį ar Pardavėjo atstovą pristatymo metu), bet ne vėliau, kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo Prekių pristatymo elektroniniu paštu: greta@dzukukrautuvele.lt arba telefonu: +37062400988, taip pat žodžiu ar raštu Pardavėjo fizinėje parduotuvėje, adresu Visalaukio g. 1, Balsiai, Vilnius. Teikiant pretenziją, dėl nekokybiškų Prekių, Pirkėjas privalo pateikti ir gautos nekokybiškos Prekės nuotrauką (ar pačią Prekę) bei išsamų aprašymą dėl to, kaip Pirkėjas nustatė kokybės neatitikimo faktą. Pirkėjui pasikreipus į Pardavėją vėliau nei per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo Prekių pristatymo – Pirkėjas praranda teisę reikšti bet kokias pretenzijas ir (ar) reikalavimus.
- ATSAKOMYBĖ
- Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje bei Prekių užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas registracijos formoje ir (ar) Prekių užsakymo formoje nepateikia tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
- Pirkėjas atsako už neteisėtus veiksmus, atliktus naudojantis Pardavėjo Internetine parduotuve.
- Pirkėjas gali užsakyti Prekes tik susipažinęs ir besąlygiškai sutikęs su šiomis Taisyklėmis. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
- Jei Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje yra pateikiamos nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
- PIRKĖJO PASKYROS REGISTRACIJA IR ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- Pirkėjo paskyros registracijos procesas Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje:
- Pirkėjas norėdamas registruoti naują asmeninę paskyrą Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje, privalo pateikti Internetinėje svetainėje nurodomus duomenis.
- Nepriklausomai nuo to, kas naudosis Pirkėjo paskyra – laikoma, kad užsakymus pateikia Pirkėjas (t. y. asmuo, sukuriant Pirkėjo asmeninę paskyrą nurodytas Pirkėju), atitinkamai kuriam atsiranda visos šiose Taisyklėse numatytos teisės ir pareigos.
- Pirkėjas yra atsakingas už registracijos metu pateiktų asmens ir kitų duomenų teisingumą.
- Užklausas dėl paskyros Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas raštu pateikia Pardavėjui elektroninio pašto adresu: uzsakymai@dzukukrautuvele.lt.
- Pirkėjas vienašališkai sprendžia dėl Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje esančios paskyros, funkcionalumo parinkčių taikymo/netaikymo (t. y. dėl tokio funkcionalumo, kurį Pirkėjas gali pasirinkti, išskyrus būtinas Prekių užsakymui).
- Pirkėjas neprivalo registruoti paskyros Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje, siekiant pateikti Prekių užsakymą.
- Pirkėjas yra atsakingas už registracijos metu pateiktų duomenų neatskleidimą tretiesiems asmenims.
- Pirkėjas turi teisę bet kuriuo momentu nevaržomai registracijos duomenis keisti, papildyti ar panaikinti savo registraciją. Prekių užsakymo metu vadovaujamasi galiojusių duomenų redakcija, jeigu po Prekių užsakymo Pirkėjas atnaujina paskyros duomenis.
- Bet kokia informacija, kuri yra susijusi su asmens duomenimis ir kuri yra Pirkėjo nurodoma Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje, laikoma slapta ir neviešinama bei neteikiama jokiems tretiesiems asmenims, išskyrus kiek tai yra reikalinga Prekių pirkimo – pardavimo sutarčiai ir Prekės pristatymui vykdyti ir (arba) vadovaujantis galiojančiais teisės aktais.
- Pardavėjas patvirtina, kad Pirkėjo asmens duomenis tvarko remiantis Privatumo politikos taisyklėmis, su kuriomis susipažinti galima adresu www.dzukukrautuvele.lt
- Pirkėjas, naudodamasis Pardavėjo Internetine svetaine, patvirtina, kad su Privatumo politikos taisyklėmis yra susipažinęs ir sutinka.
- Pateikdamas užsakymą Pirkėjas patvirtina, kad su Privatumo politika susipažino, ją suprato ir su ja sutinka (sutikimas išreiškiamas pažymėjus varnelę prie teiginio „Susipažinau su privatumo politiko ir su ja sutinku“). Kol Pirkėjas nėra susipažinęs su Privatumo politika ir su ja nėra sutikęs, Pirkėjui neleidžiama pateikti užsakymo Internetinėje parduotuvėje.
- Pirkėjo paskyros registracijos procesas Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje:
- BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
- Vėliausia Taisyklių redakcija pakeičia prieš tai galiojusią Taisyklių redakciją.
- Šios Taisyklės gali būti keičiamos Pardavėjo nuožiūra vienašališkai, kai egzistuoja poreikis pakeisti Prekių pristatymo, apmokėjimo ir kitas tvarkas, Pardavėjui siekiant vykdyti veiklą, kuriai šios Taisyklės buvo parengtos.
- Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais.
- Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikoje galiojanti teisė.
- Visus nesutarimus, kilusius dėl šių Taisyklių vykdymo, Pardavėjas rekomenduoja spręsti derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
- Pirkėjas (vartotojas) turi teisę pareikšti ieškinį pagal savo gyvenamąją vietą, o jeigu ieškovas yra juridinis asmuo, jis ieškinį Pardavėjo atžvilgiu privalo pareikšti pagal bendrąją taisyklę, t. y. pagal Pardavėjo buveinės adresą.
- Jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl įsigytos Prekės Pirkėjas (vartotojas) gali pateikti vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiančiam subjektui: Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse), arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje (https://ec.europa.eu/odr/).